stolenmoments

Start over

2012-01-15 @ 13:52:49

Jag kommer nu vara mer aktiv i bloggen igen. Det har hänt både mycket och extremt lite under detta halvåret som jag inte har läst en ända blogg på. Men nu ska jag börja läsa igen. Tycker om att följa andras liv i både med och motgångar. Och kanske få egen inspiration till ett bättre mående. Just nu ligger jag på gränsen. Min DBT terapeut tyckte att mitt mående hade försämrats rejält sedan utskrivning för 2månader sedan. Fick en akuttid hos Dr psyk, han jag haft i både öppen och slutenvården. Blev ändring på medicin och på måndag ska prover tas inför en start med medicinen Ritalin. Hoppas det kommer bli bra. Jag har haft lite för mycket självskador nu den senaste tiden också. INTE BRA. Min personal känner sig otillräcklig och dom blir alltid oroliga. Det märks att dom inte är vana vid min problematik. Jag skulle kunna skriva massor nu men det får komma lite då och då. Måste fixa med bloggen också. Den har blivit helt knas. Ta hand om er! Massa kramar Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

välkommen tillbaka hjärtat! hoppas det funkar bättre med den nya medicinen.

2012-01-15 @ 15:48:06
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Postat av: sophie

Usch vad hemskt. Jag låg också nästan inne i 4 månader pga självskadebeteende och anorexia samt bulimi. Hade också LPT. Ja exakt vissa fattar inte att det är ett missbruk. Andra säger "Titta nu cuttar hon sig igen, jävla emo". Sånna kommentarer hatar jag.

Men nu då, skär du dig nu? <3

2012-01-16 @ 08:00:50
URL: http://ziggi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback