stolenmoments

Sömn och det där.

2012-01-16 @ 08:30:20

Blev inte så många timmar i natt, som vanligt då med andra ord. Hämtade en kompis i går kväll. Hon mådde inte bra och frågade om hon fick sova hos mig. Och visst ställer jag upp fast att jag egentligen inte tycker om nattgäster, hehe. Hon gick och la sig redan vid 22 och då kom en personal till mig. Fick min medicin och han satt kvar hos mig en stund fast att jag hade henne här. skönt. Så vid 24tiden gick jag till kojs, vaknade vid 3 och gick upp och satte på tvn. Vid 5 kom hon upp och skulle gå på toa. Hon la sig bredvid mig i soffan och efter en stund sa hon, följ med mig och sov en stund till, du behöver ett par timmar till. Så söt. Så det gjorde jag. Somnade om någon timme sen gick jag upp igen. Nu har jag hunnit med en hel del här hemma och hon ligger fortfarande och sover. Hehe. Snart får hon nog panik när det ringer på dörren, då kommer personalen med morgonmedicin. Idag står det provtagning på schemat inför den nya medicinen. Lite nervös. Sen blir det dagverksamheten och behandlingsenheten. Fullt upp som vanligt. Ha en bra dag! kram Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback