stolenmoments

SMS och hela baletten

2012-01-19 @ 11:30:39

Jag vill inte polisanmäla, jag vågar inte. Jag är sjukt feg när det gäller konflikter. Jag ger mig alltid. Smsen gör mig illamående och spyfärdig. Ja, det va en bidragande faktor till min ätstörning. Inte just smsen utan han som skickar dom. Varje gång slutade med att jag spydde som en gris och borstade tänderna med tvål. Och nu när han skickar sina äckliga sms får jag flschbaks och hela jag blir världens äckligaste varelse. Mardrömmar, snälla låt mig va. Ringde natten vid 03.30 hade PANIK. Men inatt ville jag inte att dom skulle komma, bara prata lite. En liten stund blev till en halvtimma. Efter kände jag mig lugnare. Somnade lite efter 4. Hoppas ni kan sova om nätterna, sömn gör mycket för både det fysiska och psykiska måendet. Kram Minna

Permalink Det förflutna Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Hej där!

Brukar läsa dina inlägg, du är med på min bloglovin :) Dålig på att kommentera dock. Men jag bryr mig om dig. <3



Äckliga svin som skickar sms man inte vill ha förstör verkligen nätterna. Finns det ingen som kan ta det med honom?



Njae upp och ner, men idag är det okej. Har varit mycket strul sista veckorna.

kramar

2012-01-19 @ 13:00:39
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback