stolenmoments

Positivt tänk blandat med blå tråd

2012-01-20 @ 12:15:38

Andra dagen med Concerta. Känns okej! Jag ska snart till stan och införskaffa nya lincer mina är typ några månader för gamla och det börjar märkas, hehe. Ska göra lite roliga saker idag, umgås med vänner jag gillar. Och så fick jag ett oväntat samtal från en av mammas väninnor. Hon frågade om jag ville följa med och åka skidor. Ska fundera på saken men visst låter det underbart. Älskar att åka skidor. Frågan är bara om det är lägligt när mitt mående pendlar så sjukt mycket. Och nyss så gick ett stygn upp. Har aldrig hänt mig innan om jag inte har pillat bort dom själv. Dom gör alltid 3knutar så lustigt att de lyckades gå upp ändå. Men dom andra sitter kvar och det läker nog bra ändå. Ha en bra Fredag. Kram Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Jag förstår din känsla, och känner likadant i vissa fall, ingen klandrar dig (ingen borde det i alla fall), allra minst jag. Känslan när man minns hoten förtar mycket.



Precis som för mig då. Jag gick ut och sprang varje gång det luktade mat i huset. Jag har träffat fantastiskt underbara människor via internet. De flesta av de närmaste vänner jag har har jag träffat via internet. Var medlem på en diktsajt för några år sen och träffade otroliga människor och nu via bloggen också. Alla underbara ord som värmt hjärtat lite mitt i all misär.



Du är otroligt fin du också. OAVSETT VAD ÄS SKRIKER PÅ DIG!

kramar

2012-01-20 @ 20:00:15
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: Sophie

Vi har en del gemensamt. Jag lekte inte heller med dockor. Jag lekte med gubbar och att de avrättade personer jag hatade och ville vara. Jag lekte alltid mord. Jadu vad sa dina föräldrar till dig? Usch vad hemskt allt är :(

Kram <3

2012-01-21 @ 10:17:35
URL: http://ziggi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback