stolenmoments

Personal

2012-01-22 @ 14:13:57

Jag har verkligen super bra personal. MEN nu har dom ändrat i schemat vilket inte va till min fördel :( så nu denna helgen har det varit 2st en tjej och en kille som jobbat som jag bara träffat ett par gånger. Hade sjuk ångest när dom kom igår. Och i vanliga fall brukar dom bara komma en, men det kändes som om dom inte "vågade" komma ensam. Och vad gjorde dom? typ inget, oj mår du dåligt? vill du va ensam? och ja vi går så du får va ensam.... det värsta som finns när jag mår så dåligt är att lämna mig ensam. Men dom visste inte alls hur dom skulle tackla min ångest. Och när jag mår så dåligt går jag ofta in i mig själv och blir ganska o kontakt bar. Vilket jag va igår. Så natten va sjukt jobbig, Vaknade vid halv4 och då låg jag på badrumsgolvet. Hade spytt ner typ allt och legat så konstigt att hela min kropp värkte. Så när dom kom med medicin på förmiddagen kom dom två då också. Jag ville typ bara skrika, fatta jag är inte farlig jag hade bara ångest och panik. Undra vad dom har för utbildning. Skönt att mina vanliga personal kommer i morgon. /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback