stolenmoments

Krackelering

2012-01-21 @ 11:20:24

Jag är en rastlös typ. Inte många som hänger med mig i mitt tempo, inte ens jag själv. Natten kom med medicin vid 7 efter de har jag städat och plockat lite och målat mina naglar. Rosa med svart krackelering. Inte super snyggt egentligen men den speglar mig själv lite just nu, sprucken, trasig. Nu väntar jag på att min andra personal ska komma och ge mig min andra medicin. Strul på helgerna då dom inte jobbar samma tider. Så direkt när dom varit här drar jag fort som ögat ;) Hoppas ni får en bra Lördag. Skriver kanske något i kväll. Har något jag skulle vilja ta upp men inte riktigt vet hur jag ska formulera mig. Men vi får se. Ta hand om er :) Kram

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback