stolenmoments

Healing

2012-01-09 @ 00:25:36

Hej på er. Det va ett tag sedan sist men om jag ska vara ärlig tänker jag på alla er ute i bloggvärlden en hel del fast att jag inte varit aktiv och läst och skrivit på flera månader. Men innan hade man kontakt i stort sätt varje dag och delade med sig av sig själv en hel del. Aja... jag är fortfarande fri, fri från psyk och LPT. Men allt är inte bra för de. Just nu har det varit riktigt svajigt i flera dagar eller till och med veckor. Det började innan jul och håller fortfarande på. Haft för mycket självskador och maten har inte funkat så jättebra. Men nu är snart alla hemska helger slut, skööönt. Annars har det hänt ganska mycket. Jag har kommit mycket närmare min personal. Vissa är underbara andra mindre underbara. Men ja, jag gillar alla. Natten gick just. Hade sjuk ångest innan. Min arm värker. Tror jag har inflammation. Natten ville att sköterskan skulle komma hit. Men jag vill inte visa mina sår och ärr för vem som helst. Så nej tack, dom tjatade men jag hade bestämt nej. Så om det inte blir bättre tills i morgon måste jag kolla upp det. Tar nog bort stygnen själv i morgon vilket fall. Det är underbart att vara hemma, så underbart. Men ensamheten på kvällar och nätter suger ur det värsta av mig. Ångest och tankar snurrar som bin i en bikupa. Jag blir galen. Sover knappt inget och då går tankarna mer åt det negativa hållet. Men jag är hemma och det är hemma jag ska vara. Denna natten va den första natten för ett år sedan jag fick handräckning på. Sjukt. Får inte tänka på de. Jao Jao. Hoppas det är bra med er där ute. Jag unnar er det bästa och god fortsättning

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback