stolenmoments

Framsteg

2011-09-29 @ 11:21:15

Hej alla! Dålig uppdatering nu. Detta för att jag inte har känt för något de sista veckorna. Jag är fortfarande kvar på avd med LPT. Jag vill som sagt bara där ifrån. Nu har jag fått lite längre permis än 2timmar så nu hinner jag lite när jag är hemma. Skönt. Men jag blir ändå nervös, nervös för att jag ska skada mig själv. Jag har ökat i vikt, känner mig som ett fetto och jag har svårt att få behålla maten. Det va rond idag och det va sista gången jag hade denna läkaren för avd byter men jag kommer träffa honom fler gånger eftersom han är läkare på min behandlingsenhet. Jag vill inte behöva sy i min kropp mer, jag vill inte skada den, jag vill inte hamna på akuten, IVA, ITVA eller medicin mer. Jag vill inte, jag orkar inte, jag klarar inte detta. Fan, mitt liv är katastrof. Hjälp!

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Eriiza

Klart att du blir nervös inför permission, du vill ju inte ta ett steg tillbaka, men å andra sidan om du inte går ut, hur skall du då någonsin få veta om du klarar det ? =)

2011-10-05 @ 16:37:24
URL: http://eriiza.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback