stolenmoments

Nåldyna

2011-10-11 @ 08:36:44

Hej på er! Visst är det okej med bakslag? Allt kan inte gå spik rakt uppåt, eller? Har kräkts lite och skär lite. Kan inte riktigt sluta helt men det är inte alls lika mycket som "förr". Några stygn ska tas idag. Skönt att slippa dom. Dock kom det till några fler i helgen. Kör utan bedövning när jag syr nu. Tycker om smärtan. Fast Maria ssk tycker inte om de, hon tycker inte jag förtjänar att plågas! Annars virkar jag en massa och har nyss fyllt i de sista ADHD papperna. Så nu är det bara för en psykolog att kolla upp. Nu ska jag snart måla naglarna av trissdess! Puss&Kram /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Eriiza

Att måla naglarna kan vara bra att göra mitt i alla ångest, man kan ibland flytta fokus. =)

Jo, jag skall ju gå DBT minst två år, antagligen förlänga den tiden senare..

Men jag är också dålig med att ha tålamod, så detta blir absolut en utmaning..

2011-10-11 @ 12:59:20
URL: http://eriiza.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback