stolenmoments

Fängslad inom kritvita väggar

2011-10-18 @ 17:10:24

Okej, riktigt så illa är det inte men nästan. Jag är fortfarande kvar på mitt LPT men har 6timmar perm om dagen. Dock inte idag. Jag kan fortfarande inte stå emot de sylvassa små sakerna som sakta delar på huden och blodvita tränger fram vilket kan ge konsekvenser i form av mindre perm m.m. Men självskadorna har minskat vilket är bra. Det har hänt massor och då massor. Igår fick jag ytterligare en gång byta avd. Inte kul, inte de minsta. Har haft riktig panik över de och inatt tror jag de blev typ 2timmar sömn vilket som jag sa innan resulterade i ytterligare trådar på armarna. Helvete. Men man kan säga att det har handlat om dåligt umgänge och droger vilket inte ska förekomma på ett sjukhus. Maten går också skit. Vissa dagar sköter jag mig och även att jag går upp lite då så försöker jag att inte straffa mig själv fast ibland blir det världens hets och spy efter de, not good! Jag ber till gud nästan jämt för att jag ska få komma härifrån, men undra vad jag gjort för fel eftersom jag straffas hela tiden! Snälla ta bort allt ont från min kropp. Ta bort mig från mig själv. Ta hand om er andra. Massa kramar //Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Eriiza

Jag förstår verkligen att du mår skit, och har säkert svårt att se ljuspunkter, men du stod emot de vassa små sakerna, eller hur ?

Även om det var för en dag så är det grymt bra ! =)

2011-10-29 @ 22:03:59
URL: http://eriiza.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback