stolenmoments

At my place

2011-05-01 @ 03:03:18

Hemma,hemma,hemma

Så underbart att va hemma.
Men kan inte sova...
Frågan är vad det beror på...
Alkohol, övertrött, tankar?

Vilket fall så va kvällen händelserik och jag kan medela att det kanske luktar rök genom dataskärmen.
SÅÅ MYCKET RÖK LUKAR JAG!
HAHA... men man kan nästan säga att jag stod i elden, va ju svinkallt ute, ändå hade jag sjuukt mycket kläder på mig.

Men jag ska i alla fall gå och lyssna på lite musik i min Ipod nu,
i SÄNGEN och hoppas på att somna innom närmaste timmen!
Vill känna mig utvilad i mon.

Sa jag att jag ska på bedömningssamtal på onsdag?
NERVÖS!
Men saker kan ändras tills dess!



NattiNatti

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bebethepetite

This is a very good site. Thank you.

2011-08-11 @ 11:19:19
URL: http://bebethepetite.blogspoo.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback