stolenmoments

Övervägning

2011-03-07 @ 17:55:04

MÅSTE GÖRA NÅGOT.

Jag klarar inte av att vara här just nu.
Måste göra något, alltså åka någonstans, ut och gå, träffa någon, tänka på något annat, ringa avd?
Tankarna måste förskingras. Bort.
Kanske åka till hästarna?

Har varit en jobbig eftermiddag.
Och jag känner på mig att kvällen kommer bli likadan.

En kille skrev till mig innan. Han ville att vi skulle ut och gå vid 20.30.
Men jag kan ju inte visa mig så som jag ser ut...

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: carola

åh hoppas allt känns bättre för dig nu.



Tack för dina instämmande ord om mitt inlägg, vågade knappt lägga ut det men känner att det är dags att ta kamp mot fördomarna.



STyrkekramar

2011-03-08 @ 09:13:35
URL: http://mammacarola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback