stolenmoments

Bolltäcket har kommit

2011-03-04 @ 14:36:33

Som nu infinner sig i min säng.

Nu är det som så.
Jag har ett bolltäcke som jag va och hämtade på arbetsterapin idag.
Detta kommer jag att få ha i ca: 1-2månader för att känna efter om det är någonting för mig.
Efter de, om jag tycker att min sömn blivit bättre eller om jag känner mig lugnare och tryggare så kommer jag att få ett eget.
Så nu kan man säga att jag har ett hemma på prov.

Har inte testat det än, har fortfarande landstingets överdrag och det ska bytas BUMS.

Så resultatet kommer väl så småning om.
Hoppas på det bästa :)

Nu ska jag snart in till stan och FIKA... inte bara kaffe!
GRRR jag ska!!!!

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback