stolenmoments

Promenad runt huset

2011-06-01 @ 11:27:33

Jaa...dagens too doo.

Duscha-Frukost-promenad runt huset-förmiddags fika-lunch-vila-arbetsterapi-promenad runt huset-middag- åka en sväng med mamma-kvälls fika.

Ett fullspäckat schema. NOOOT.
Sen är jag ju en sådan där klumpig typ att efter jag duschat och tagit på mig rena kläder skulle jag såklart spilla ut kaffe. Grrrr...Rakt på min rena tröja. KLANT ÄR JAG.

Annars är det väldigt lungt här nu. Vi är 12patienter och 5st är på permis och 1 på akuten tror jag, hehe. Och 5personal på de så lungt kan man säga. Synd att 2st av de jag pratar och spelar spel med är borta :/ men roligt för dom såklart.

Det som är jobbigt just nu är att eftersom det är röd dag i morgon är ronden flyttad tills på fredag. Detta innebär en extra dag med 2A. För jag tror att han kommer skriva 1A nästa gång vi ses.

Japp, nu vankas det Lunch. Lax är det. Det är grymt länge sen jag åt lax. Kommer bli jobbigt men jag ska fan ta och äta upp allt jag måste (jag får lämna en potatis).

Hoppas det är bra med er. Jag skriver lite till sen. Kommer med en uppdatering om vad jag gjorde på arbetsterapin :)

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Vad innebär 2a och 1a?

2011-06-01 @ 13:15:52
URL: http://minanorexiresa.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback