stolenmoments

Pärlor

2011-06-02 @ 13:39:08

ADHD barn eller? ;)

Ja det där med att sitta still och ta det lungt är ingentin för mig. MEN igår på arbetsterapin gjorde jag 2st pärlarmband. Faktiskt blev jag lite impad på mig själv när jag lyckades sitta still några minuter. Men visst, jag sprang runt en hel del där nere mellan pärlorna.

Jag hoppas jag ska få träffa L innan jag skrivs ut. L är en kvinna som satt x-vak åt mig och som jag sedan träffade dagen efter. Jag tror jag har skrivit om henne innan, ja det har jag. Men hon är vard att tas upp ett par gånger, det är hon som har räddat mitt liv skulle man nästan kunna säga. Jag har en sak till henne. För jag vill ge, det känns som man tar och tar och tar men jag vill ge också. Jag vill visa min uppskattning bara genom det lilla jag gjort till henne. Lite omsorg bakom något. Så det är bara att hoppas att jag träffar henne. Hon jobbar tyvärr inte så mycket för hon är bara tim-vik. Synd.

Annars har denna dagen varit som alla andra. TRÅKIG. Men mamma kommer snart, så hon får ta ut mig en runda. Måste ut i friheten lite också. Hoppas mitt övervak ändras i morgon på ronden. Jag pallar inte detta länge till.

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tr

tac k för din fina kommentar och tycker det är väldigt gulligt det du vill göra för personalen :)



hoppas allt blir bättre snart.



kramar!

2011-06-02 @ 15:28:58
URL: http://trainunderwater.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback