stolenmoments

Jävligt blandad

2011-06-26 @ 11:48:16

Här kommer en liten cool grej,
I alla fall till de sol läser till ssk ;)

 

Annars har jag sjukt mycket ångest just nu. Ska köra förbi p-akuten för att få vb medicin. Ja så illa är det.

För dagen kommer innehålla mycket, för mycket. Pappa kan få in en hel del pengar och det kan betyda antingen ris eller ros och jag hoppas för guds skull att jag slipper blaskan och tv:n för det pallar jag inte vara med på i mitt skick just nu.

Mitt boendestöd skulle vara här för 15min sen, jag väntar. Men nu är jag osäker på om hon kommer. Och jag vågar inte ringa och kolla. ÅNGEST. Jag måste klara detta utan dumheter.

 

/Minna

 

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback