stolenmoments

Born This Whay

2011-06-30 @ 14:12:48

Bara för att...

Ja, igår va det en vecka senad jag kom hem från psyk. Och man kan säga att det har varit både ris och ros. Självklart är det underbart att vara hemma medans nu ligger allt ansvar på mig. Och det har gått sådär. Om bara inte yttre omständigheter skulle krångla så så skulle livet gå mycket lättare. Men tyvärr är det saker man inte kan välja.

Där för väljer jag att dra iväg från denna staden över en lång helg. Jag måste bryta allt. Och komma tillbaka med ny energi.

Så därför säger jag tack och hej tills på Söndag. Ta hand om er tills dess :)



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

kram på dig vännen! ha det finast!

2011-06-30 @ 21:38:46
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Postat av: Tr

Hoppas att allt går bra!!



Kram

2011-07-01 @ 17:10:43
URL: http://waterandrain.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback