stolenmoments

Sorry for the bad update

2011-07-06 @ 16:58:39

Men efter allt som har hänt har det varit ganska mycket.

Och jag har knappt suttit vid datorn och varit väldigt osugen på att lägga energi på bloggen.
Bara så ni vet.

Just nu sitter jag svättig och äcklig. Jag har damsugat här två gånger idag efter att min vovve varit här och hälsat på. Hårigt och grusigt och det tål jag inte ;)
Sen har jag planterat nya blommor eftersom alla mina dör. Men NU ska jag minnsan få dom till att överleva.

Det är fortfarande jobbigt efter den olyckan som hände men jag börjar repa mig.
Men jag känner mig fortfarande väldigt neggativ till allt just nu. Men jag börjar få lite struktur på dagarna ändå och mitt boendestöd och nattpatrull stöttar mig.

Hoppas det går bra för er andra.
Massa kramar

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Felicia

En dag i taget <3

2011-07-06 @ 17:11:09
URL: http://seethefeeling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback