stolenmoments

Personal

2011-07-20 @ 18:20:20

Semesterbyte


Jag är en ganska social person och har inte alls svårt för att träffa nya människor. Jag har under dessa snart 4veckor haft 2st boendestöd och dom 2 har jag börjat dela med mig lite gran av mig själv för. Men det är jobbigt nu när det är semesterbyte att då veta att dessa 2 är borta i 4veckor och att det nu kommer helt nya ansikten. Jag känner inte för att ”börja om” och dela med mig mer av mig själv till fler personer. Det räcker med dom två. Men hur gör man nu då? När man inte har tillit till dom som kommer. Förhoppningsvis kanske dom är superbra och att det kommer gå bra, men lite nervös blir jag. Men nu kommer min terapeut tillbaka på behandlingsenheten. Det känns okej. Ska träffa henne i morgon.

 

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback