stolenmoments

Nattpatrullen

2011-07-11 @ 23:11:19

Pjuu...

Nja, ingen direkt personkemi där inte.
I min nattpatrull finns det ca: 10-15personer som jobbar. Till mig kommer dom kl.22-22.45. Vissa stannar som dom ska och vissa kan vara så ointresserade att dom går efter 10min och då känner jag inte för att anstränga mig för att lära känna dom heller. Idag kom en sådan person som jag inte direkt "klickar" med och faktiskt kan det vara lite jobbigt när det kommer en sådan på kvällen. Varför vet jag inte riktigt, men tror jag är lite mer sårbar på kvällen. Han ska komma i morgon också så jag funderar på att passa på att sova hos en vän.

Annars så ville hon som jobbade kväll igår ett jag skulle åka till psyk. Men jag tänker inte, ALDRIG. På onsdag firar jag 3veckor hemma. Nöjd :)

God natt på er :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

åååh blir så jobbigt att ha haft så mycket tilltro till hela arrangemanget att ha nattpatrull och sedan är det jobbig personal ibland. Kvällarna är en känslig tid på dygnet då man behöver extra stöd. Finns det ingen annan du tror du kan be komma istället? Om dom är så många som jobbar menar ja?

kramar

2011-07-12 @ 23:30:02
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback