stolenmoments

Massor av snurrande tankar...

2011-07-20 @ 09:15:13

Varning för inget positivt...

Några dagar nu har jag bara mått sämre. Det som från början började ganska okej, tog ett steg i taget och började känna mig stabilare har nu börjat kännas ostabilt igen. Jag kan känna rädsla för mig själv, för mina handlingar och jag litar inte på mig själv alls. Personalen har funnit mig ett antal gånger på toaletten helt nerblodad och skakandes och hyperventilerat, svimmat och allt som hör där till. En har ringt ambulans, en har ringt förstärkning och en fick bara panik men lugnade sig. Men jag vill inte utsätta dom för de, och inte mig själv heller. Jag orkar inte.

 

 

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback