stolenmoments

Inaktiv

2011-07-18 @ 13:47:41

Min lilla bubbla och jag.

Förlåt, förlåt förlåt för dålig uppdatering och riktigt uselt bloggläsande,
men just nu är jag ganska instabil i mitt mående.
Datorn som innan lockade en aning har helt varit ointresant i ett par veckor så som hela livet har varit.
Men jag kämpar på, tyckte så synd om mitt boendestöd igår då hon fick se en nerblodad minna som hyperväntilerade och hade djupa sår i handleden. Dom är tydligen inte vana att se sådant. Men inget ambulansringande denna gången, bara lite hjälp med tejpning. Ja för just då ville jag dö.

Annars så har jag också gått upp i vikt, dels av min medicin och dels av en hel del hets... Illa...

Måste kila...

Tänker på er massor

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback