stolenmoments

Permission

2011-01-13 @ 15:45:20

Jag är inlåst.

Det kryper i mina ben och jag har aldrig kännt mig så instängd både i mig själv och på riktigt just nu.
Jag fick åka med farbro blå i lördagsnatt. Att bli tvingad mot sin vilja gjorde fruktansvert ont. På p-akuten blev jag berövad på både det ena och det andra och fick en hel del lugnande i mig.
Vid 04.00 va jag på avdelningen. Som tur va va det en underbar kvinna som jobbade natt och vi pratade om ingenting till kl:05.30 då jag fylldes på med lugnande. Vid 08.30 gick jag upp och kände fortfarande alla droger dom stoppat i mig.

Ibland får jag panik där.
Luften, utrymmera, rummet, maten, allt gör mig lite smått galen.
Jag har i alla fall träfat en tjej i min egna ålder som är ok. Folket ar blandat men idag åker hon jag pratat med hem medans jag bara är hemma på en kort permission på någar timmar för att träffa familjen.

Jag kan inte prata där, fast att jag vet att jag både vill och behöver. Men det går inte. Jag försöker ta chansen, mee det går inte ändå. När dom gick ronden idag sa min kontaktperson att jag är social men har svårt för att prata och öppna mig. Dom kommer mig inte in på livet. Nä, det vet väl jag med. Men jag väljer inte att tycka detta är svårt.

Jag vet inte vad jag ska säga...Jag mår piss, verkligen skit. Men får försöka se vissa saker från den ljusa sidan.Dom vill hjälpa mig. Jag vill inte ha det så här. Just nu känns det förjävligt att behöva åka tillbaka dit. Jag vill inte. Men jag vet också att jag klarar faktiskt inte detta själv. Då kommer jag inte finnas mer. Vi får se hur långe jag blir kvar...

Hoppas det är bättre med er, att ni kämpar och försöker må bra.
Jag kämpar för glatta livet.

Permalink Psykiatrin Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mezza

hej

...vad var det som hände???



Hoppas du kan prata...lite iallafall. Tänker på dig!

Varma kramar till dig! <3

2011-01-13 @ 16:21:39
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Postat av: carola

åh finner inga ord för det du skriver.

Kämpa på där inne.

kramar om

2011-01-14 @ 00:47:18
URL: http://mammcarola.blogg.se/

Postat av: Anonym

Styrkekram!!!!!

2011-01-14 @ 08:28:47
URL: http://anorexivardag.blogspot.com

Postat av: Elin

Nej men fy, vad ledsen jag blir. Ingen ska behöva må så dåligt att de tvingas vara där.

Jag hoppas i alla fall att du får hjälp där, som faktiskt hjälper längre fram också. För du behöver det för att komma ut ur det här.

Tänker på dig här hemma. kramar

2011-01-14 @ 11:27:07
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback