stolenmoments

När minnersluckorna gör sig hörda

2011-01-15 @ 17:26:40

Permission igen...

Hemma igen. Denna gången över natten. Men jag ska tillbaka till avdelningen i morgon till lunch ungefär.
Gårdagen va hemsk lixom denna har varit hittills. Trotts att jag är hemma känns det inge bra. Några av personalen ville inte att jag skulle åka. Men jag kände att jag va tvungen. Hoppas jag klarar natten okej.

Denna nattens personal va USEL, riktigt dålig. Och med handen på hjärtat är jag verkligen inte den som klagar på personal. Alla har sina bra och dåliga sidor. Men oj...

På avdelningen är vi 10st. Jag är den som går och lägger mig sist och går upp först. Och så igår skulle nattens ssk fiffla med min medicin.Hon sa -Nä så ska du inte ta den, såhär ska du göra... men, men... jag tar den på det andra settet (som jag brukade och har gjort tidigare på avdelningen och min läkare har sakt att det är ok om det funkar för mig och det är de som har funkat bäst hittills). Men jag gjorde som hon sa. Så idag på morgonen skickade jag iväg ett sms till 3av mina vänne roch frågade om vi skulle ses en sväng när jag kom hem. Då svarade den ena att vi redan hade bestämt de i natt, kolla i dina skickade sms.... Jag hade skickat iväg ett långt sms vid 00.20 och då hade jag tagit mina sömntabletter vid 23.10... Kollade i min dagbok och jag minns INGET. Jag minns inte att jag skrivit de jag har skrivit och jag minns inte att jag skickat iväg ett sms.
Jag va uppe och snurrade vid 04.00.Brukar aldrig fråga personalen om behovsmed men natten va så hemsk att jag hade tänkt att göra de. Men bara jag ser dom ocg håller på att gå dit snäser dom typ åt mig att gå och lägga mig. Joo jag fattar väl de, ångesten va helt SJUUK. Jag gick och la mig igen men vid 05.10 kunde jag verkligen inte ligga kvar längre. Det gick inte. Dom blev sura. MEN DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I...

Föresten så vill min läkare göra en ADHD utredning. HAHAHA... nää...jag skulle inte tro det.
Dream on

Okej. Jag återkommer nog senare eller i morgon.

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback