stolenmoments

MISTAKE again

2011-01-03 @ 10:27:07

Förvånad?

Jag kan inte sluta vara arg på mig själv. Men allt bara händer, jag vill inte men jag vill men ändå inte.
Så i går kväll/natt gick jag lös på min högra fot. I stora drag kan man säga att ångorna från det varma vattnet i duschen och alla (för många) skärsår gjorde att jag tillslut somnade i just duschen, eller svimmade jag vet inte. Vaknade av att min styvpappa kom och släckte lampan (han märkte mig som tur inte).
UNDERBAR NATT.

Förövrigt är dagen fullspäckad men jag har inte börjat göra något än. Känner mig stressad men det ända jag gör är att stressa upp mig själv när jag skjuter på allt.

I kväll ska jag träffa min psykiatriker. Första gången på en månad efter hon varit sjuk och haft semester.
De kommer fan inte bli lätt. Det har hänt MASSOR sen sist.

Här skiner solen just nu, så tar min underbara vovve och går på en lång vinterpromenad. Försöka fylla mina lungor med syre och hoppas att det går lite lättare att andas.





/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback