stolenmoments

Just nu hatar jag snööö.

2011-01-04 @ 16:23:00

Lös snö är INTE KUL.

Va ute och gick i två timmar på förmiddagen. Superskönt. Men nu när det inte är så många minusgrader blir snön så sjukt jobbig att gå i. Plus att man inte kan gå vart man vill för att det inte är skottat. Vill bara att denna förbaskade snön och kylan ska försvinna.
Tänk vad mysigt med våren. :)



Nähe… nu skruvas musiken upp. Så jag inte kan tänka. Kommer dansa och städa sönder mitt rum nu. För det är stööökigt gånger tusen.  Hehe…

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Håller med dig, det räcker med snö nu (hoppas förresten att det är du som skrev senaste kommentaren, för du/den skrev inget namn eller länk så jag letade bland IP-adresserna. :P, är det inte du som skrev det så ber jag om ursäkt XD )

I alla fall, jag och Julia (annan bloggerska) sitter och spånar på lite utmaningar till friskhets-OS. Låter det som en bra idé? en liten tävling mot sig själv liksom?*

Vem är jag är en bra fråga, vilka delar av en själv är äs och vilken det är det friska jaget? Efter några år har man glömt att se/känna skillnad på det. Är verkligen svårt i början att veta vad man ska göra när man är själv. Ska jag ut och gå, ska jag äta nu eller sen, vad ska jag äta för att inte behöva kasta, vad kan jag äta, varför ska jag äta blablabla. Jag hade svårt med det, eller har svårt med det, det är en ständig kamp.



Har din pappa alltid varit så förbannat korkad? Vissa människor borde inte vara föräldrar. Har ni någon kontakt nu? Tar han kontakt med dig någon gång? Har din mamma aldrig frågat om honom, om vad ni gör/ har gjort.



Är helt idélös vad gäller det. Läkaren jag har är ju bra, men henne träffar jag bara när jag har psykologen med så går ju inte direkt att ta det med henne när psykologen är med.

kramar

2011-01-04 @ 17:13:50
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: Elin

Jo precis, att man är flera som kämpar för samma sak vet man att man inte är ensam, att man liksom kan säga till varandra att det är värt att försöka.



Sa du aldrig till att du inte ville vara hos din pappa? Nej exakt, det finns mycket som inte är för en mammas öron. Har du pratat ut om det med någon?

Ingen aning vad jag ska göra, känns som att jag haft mina chanser. Eller ja, jag vet inte. Är lite avtrubbad känns det som.

Hur har dagen gått?

kramar

2011-01-04 @ 22:14:40
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback