stolenmoments

Inne på dag 11

2011-01-19 @ 14:32:25

Och som ni kanske förstår är jag fortfarande kvar...

Allt flyter samman och jag vet knappt vad som är ute eller inne längre.
Jag orkar knappt tänka. Men det är tydligen bra eftersom tankar är dåligt. I alla fall dåliga tankar.
Folk kommer och går.
Igår kom det in en tjej. Hon kände igen mig. FAN.
Jag har aldrig träffat henne men hon kände igen på ändå. Jag är tydligen henes kusins kompis och hon kände igen mig på håret :S
Ska fan ta och raka mig. hehe
Som nu märker är jag ganska arg. Eller kanske inte arg utan mer lättirriterad. Hugger på allt.
Men det ska väl bli bättre?
Läkarna vill att jag ska vara kvar. I morgon är det rond. Hoppas på några goda ord. INTE dom orden som förra gången.

Jag har ca 250 olästa blogginlägg just nu. Hinner inte läsa ens en. Mamma och jag ska iväg nu. Vi måste de. Ska på ett läkarbesök. Där av permissionen.

Men jag hoppas på frihet innom kort.
Ska va på avd kl 19.00 annars efterlyser dom mig.
Det gjorde dom förra gången jag inte kom...i tid. lalala... ooops :(

Men ha det så bra alla så länge.

Kramar

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Kämpa på! Det är ju skönt att du får åka på permissioner iaf så du slipper sitta på avdelningen hela dagarna. Det brukar vara ganska segt på psykavdelningar. Är det mest äldre eller flera ungdomar som är inlagda? Finns det någon du kan prata med? Kramkram!

2011-01-20 @ 08:49:50
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback