stolenmoments

Fjasko eller misslyckande?

2011-01-16 @ 10:54:11

1h15min till avresa

Jag vet inte om jag ska säga att permisen är ett fjasko eller misslyckande.
Just nu känns det i och för sig som båda två.
Besvikelse.

Skolan börjar i morgon och jag är såklart nervös.
Att behöva göra sig i ordning på psyk, lova att man kommer tillbaka till en viss tid annars hot om polis.
Nej, det va inte så jag ville börja mitt nya liv.
Kommer jag att kolappsa av ångest? Kommer jag att klara det?
Självklart. Jag kommer att klara det i morgon. Jag bara missar allt roligt efter skolan och har just nu noll koll på något.
Men inget jag kan göra något åt.
Jag missar ronden på måndag och måste därför vänta till läkarbesöket på tisdag.

Aja. Det är mycket som har hänt. FÖÖÖR mycket. Hänt konstiga och helt sjuka grejer på psyk också som personalen blev helt chockade av. Men det är ett avslutat kapitel.

Nu ska jag packa och göra mig i ordning.
Jag vet inte när jag skriver nästa gång.

Men ha det så bra alla finingar där ute. Och jag tänker på er alla där inneifrån ska ni veta.
Många kramar <3

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Det här inlägget skulle jag kunnat skriva själv. I min gamla blogg finns inlägg som ordagrant stämmer på det här. Jag gjorde mig i ordning på psyk, sköterska med till skolan och polishot om jag inte kom hem. eller tillbaka menar jag. det blev iofs hemma efter några veckor. var ju där några månader.

friskhets-os går ihte så bra, men jag kämpar. åt iaf bröd till tacosmiddagen igår.

jo, det där med för mycket tabletter på psyk är vanligt, det är deras standardrutin.

det är så med psyk. allting är overkligt, stämmer inte riktigt, blir vridet och konstigt och man hänger inte med mitt i förvirringen. om du blir kvar kommer det hålla i sig och bli värre så skulle rekommendera att du stannar där tills du känner dig redo att ta tag i dig själv lite mer.

kramar, tänker på dig här, har du kommit på att byta telefon som du klistrar under sängen?

kramar

2011-01-16 @ 12:44:51
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: ache

förlåt för att jag har varit så frånvarande!

är du inlagd nu, när vart du inlagd?

hur mår du? kramkramkram!

2011-01-17 @ 10:34:27
URL: http://aches.blogg.se/

Postat av: Mezza

Hoppas det går bra i skolan idag...

Tänker på dig.

Kram

2011-01-17 @ 14:30:00
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback