stolenmoments

Bara början

2011-01-03 @ 17:15:54

Ojojoj...

Gud va mycket man märker att man behöver när manska flytta. Jag har ändå samlat på mig en hel del under några år. Men alla smågrejer och dom största. Pjuu, det va jobbigt att gå egenom hela IKEA. Men jag försökte skynda på mamma mellan varven (hon är en expert på att gå i tusen år i affärer).
Detta blev det:
*En hylla
*En stor matta
*En kudde
*Ett nytt duntäcke
*2stekpannor
*En gryta
*Knivar
*Smågrejer
Summa:2600kr (ajajaj) ;)

Och så kollade jag på en säng, soffa och en TV bänk. Men det ska jag vänta lite med. Ska kolla på lite soffor på andra ställen först. Köpt en damsugare idag också. Hehe
Oj, vad vuxen jag känner mig :D

Nu ska jag snart bege mig mot Psyk.
Sjuukt jobbigt.
Men jag SKA klara det.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Åh det där minns jag. Allt man glömt att man hade men som bara är att damma av och sedan kasta ner i lådor. Det är fina grejer man hittar ibland. Och när du flyttat klart kommer du komma på att du ändå glömt hälften av allt du behöver, särskilt i köket. Glöm inte saxar och handtvål och gardiner! Det var mina största problem att ordna :P

Hur känns det? Ska du flytta långt hemifrån? Är det pga kontakten med din mamma som du flyttar?



Det kommer du få dras med länge (positiva jag :P ), de där orden och blickarna och tårarna och viskningarna och småsakerna de köpte. Min Nalle Puh ligger på hyllan ovanför sängen. Njae när jag var inlagd på 91an gick jag redan på ät-enheten och eftersom jag var inlagd på slutenvård var ät-enheten tvungen att göra upp en vårdplan för tiden jag var inlagd där, eftersom ät-enheten är öppenvård och det orkade dom aldrig göra så tiden på 91an pratade jag inte ett ord med någon inom vården förrän tio minuter innan jag skrevs ut. :S



Jo nyår var godkänt. Lagom med alkohol, för mycket människor dock, och för mycket mat (äs-iga tankar du vet). Men fint att kunna skita i vad jag sa eller tänkte till mamma och pappa, så de också kunde släppa det över dagen och natten, inte ofta de (eller jag) kan eller får göra det.

Växte du upp hos din pappa? Då är dom alltså skilda? Men varför bodde du hos din pappa, menar det är ju vanligast att bo hos sin mamma när de delar på sig?

kramar

2011-01-03 @ 17:26:28
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: s

hihhi, man kan komma långt med humor :)

Ska du flytta hemifrån? ^^

2011-01-03 @ 17:35:03
URL: http://ziggi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback