stolenmoments

Andetag

2011-01-03 @ 23:42:05

Andas, andas, andas...

Jag vet inte hur det gick på psyk egentligen. På ett sätt kändes det bra att träffa henne egen, men det har hänt så mycket den senaste månaden att jag inte fick fram något. Jag visste inte vad jag skulle säga eller hur jag skulle uttrycka mig. Så svårt. För den ena av mig vill bara berätta medans den andra skriker håll tyst. Och idag fick jag inte så mycket sakt. Men vi kom fram till att jag skulle bestämma till nästa gång om jag ville börja på ABC eller på en behandlingsenhet. Låter skrämmande för mig och jag vet verkligen inte vad jag vill just nu.

Sov gott finisar <3
/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Vilka är för- resp nackdelar med att börja på ABC eller liknande?

Är skönt att komma bort, det vet jag. Jag har också bara en mil till föräldrarna och flyttade in till en lägenhet som ligger otroligt bra till och är underbar. Vilka planer har du för att klara av att bo ensam?

Jo hon litar på mig i de flesta fall. I alla fall utom de självdestruktiva förstås. Där har hon ingen aning om när jag ljuger och när jag berättar sanningen.

Hatar när föräldrarna förstör barndomen så. Har hon absolut ingen aning? Hur var deras relation innan dom skilde sig?

Nej, hon är just nu inte bra för mig alls. Har ingen aning hjälp så har inte så mycket att göra.

kramar

2011-01-04 @ 00:08:31
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: ache

håller på att läsa igenom alla inlägg jag missat så bli inte förvånad att jag kommenterar lite fel för att jag inte läst allt som hänt ännu!



vad är det för skillnad på ABC och behandlingsenheten?

varför ska du gå där?



OCH!! när flyttar du in i din lägenhet!! langa din msn i övrigt! om du använder den?



sv: jag har mått piss i en period, vänja mig vid

ny medicin och avvänja mig vid en relativ ny

medicin. mycket krångel med medicinering och jag

har ingen psykolog för tillfället, bara en

jättefin läkare som ringer mig och kollar läget,

dock vet jag inte om jag tycker om henne för stunden.



men nu ska jag nog allt komma tillbaka men främst

på forumet så vet inte hur mycket det blir på

bloggen men ska försöka iallafall!

2011-01-09 @ 23:02:41
URL: http://aches.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback