stolenmoments

Skyller på mitt liv...

2011-02-24 @ 22:56:33

Jag är så fjantig...

Jag har en aning problem med relationer. Speciellt med killar/män.
Har att göra med dåliga erfarenheter.

Men jag har pratat med en jättesöt kille på FB i över 6mån. Vi har sett varandra i verkligheten och jag såg honom i affären igår. Självklart vågade jag inte säga hej och han såg inte mig.
Han frågar om vi ska ses på fika eller på krogen. Men jag har alltid sakt att jag är upptagen eller kommit på andra ursäkter. Idag fick jag helt enkelt skriva att, ja det vore jättekul att ses men just nu orkar jag inte. Har för mycket i mitt liv just nu. Han bad om ursäkt över om han hade varit för "på" men nej, han är verkligen jättesnäll, jag vill bara skrika och säga... FATTAR DU INTE, DET ÄR MIG DET ÄR FEL PÅ...

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback