stolenmoments

Nervös

2011-02-17 @ 08:00:26

Och jävligt orolig...

 

Okej, jag brukar i vanliga fall vara nervös inför ronddagar. Men idag/ natt sov jag verkligen extremt dåligt, och vakna i min soffa vid 02.30 att mardrömmarna kröp på mina väggar. I vanliga fall har jag haft personal som kommit för att se hur det är eller få ytterligare lite lugnande eller bara ett litet samtal. Då har det gått lite bättre att somna om. Men inatt…. NEJ! OMÖJLIGT!

Kan vara för att jag är orolig för dagen men också orolig för framtiden och självklart är jag extremt orolig för skolan. Jag ligger efter och det är mycket nu, och jag kan tala om att det är inte lätt!

Det känns som om nu när jag varit hemma lite kommer bakslag på bakslag. Men vad kunde jag vänta mig. Att allt bara skulle funka? Nej. Detta tar tid och det stör mig en aning. Jag vill vara bra nu och kunna känna mig glad, lycklig och kunna få leva ett liv en 21årig tjej skulle levt, fest, kompisar, killar grymma kvällar och bara må allmänt bra. Men NEJ inte för mig, så lätt är det inte. Men varför ska det vara så svårt att bara få må bra. Eller bara kanske känna att allt känns okej bara för en dag…!

 

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Ligger här och försöker glömma bort mig själv så jag ligger och funderar på hur det går för dig.

Ambulansen brukar komma i rätt lägen. Så sluta le om du inte är glad, det hjälper dig inte att ljuga och hålla masken. Du mår så dåligt att det inte är värt det. Du är värd bättre. Som du säger, vi är 21 år, ska vi inte få leva som sådana då också? Så därför SKA vi äta all den där maten vi saknat så och strunta i de där kalorierna vi ändå räknar.

kramar

2011-02-17 @ 17:47:10
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback