stolenmoments

Helt galet sjukt.

2011-02-14 @ 16:18:59

Nåja, inte hetsa upp sig nu...

Jag skriver bara ett par rader nu för jag återkommer nog troligen till kvällen.
Trodde jag skulle bli utskriven idag, istället förlänger han min vistelse på psyket tills på Torsdag.
Men det är inte så farligt som det låter. För jag får vara hemma nu, tills på Torsdag.

Men personalen har varit hämsk i helgen. Mår riktigt dåligt över de. Och de va dom som jobbade idag när ronden va och när jag träffade läkaren. Mitt vårdlag är såååå dåligt.
Så jag  vet att jag MÅSTE tillbaka på Torsdag men inte när....

Aja skriver några rader sen igen.

Nu drara jag till min mor en runda för att visa min uppskattning på alla hjärtans dag.

Happy Valentins day:)

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback