stolenmoments

Och så en liten klick ångest.

2011-12-03 @ 15:02:46

Ja, jag har kommit på en sak. Eller, tanken är nog inte ny direkt men tex på psyk eller min behandlingsenhet finns det personal som inte kan ett skit om ångest, panik, deprision m.m. Men dom försöker lära oss hur vi ska hantera tex vår ångest. Jag anser att har man inte själv lidit av ångest eller psykiska problem av något slag är det svårt att sätta sig in och kunna förstå och därmed kunna hjälpa på ett bra sätt. Jag menar inte att alla de parter gör ett dåligt jobb. De har ändå en utbildning bakom sig. Men att bara lära in hur saker och ting är rent teoretiskt sätt kanske inte är så svårt men att sedan kunna använda det i praktiken är svårare när händelser inte blir som dom har sått i en bok. Hehe, bara massa blarr! Nu är jag och mamma på väg till en julmarknad! Myyys. Kram på er

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback