stolenmoments

Frågor

2011-08-02 @ 16:07:59

Första gången tror jag...

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Är något jag försöker undvika. Ångest!
Gnälla: Inte när folk hör, men kanske på bloggen ;)
Skrika: Nej, men kanske skulle behöva ;)
Sova: Inte mycket tyvärr…
Ha ångest: Ja.
Skada dig själv med flit: Mmm…
Ta mediciner du inte borde ta: Ja..
Vilja dö: Ja, allt för ofta!
Drömma mardrömmar: ja, kan bero på min PTSD
Drömma sexdrömmar: Inte direkt men det har väl hänt.
Ta droger: Om Benzo räknas?
Försöka vara annorlunda: Tvärt om… vilja vara NORMAL.
Klä dig i svart: Jag passar typ bara i svart
Gå till kyrkan: Inte ofta
Gå i skolan: Inte nu
Röka: Nej
Ha sex: Är ett bra tag sen
Ljuga: Både för mig själv och andra
Hata folk: Nej, hatar mest mig själv
Lita på folk: Finns ett par

VEM:
Saknar du: Min fd bästa vän och hästarna
Vill du döda: Ingen!
Rörde dig sist: En SSK
Vill du slå: Ingen, men det skulle va coolt att få dra ett riktigt knytnäveslag någon gång ;)
Kysste dig sist: Minns inte
Vill du kittla: ?
Kramade du sist: My friend
Vill du prata med: Ingen speciell just nu
Skrek du på sist: Hehe… min terapeut fick höra en hel del här om dagen.
Vill du vara som: En vanlig fin människa
Sårade dig sist: Mamma
Vill du bli galet full med: Mina bästa vänner
Gjorde dig riktigt glad senast: En vän
Fick du sms från senast: En vän
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: Sophia heter hon…såå vacker

HAR DU:
För många vänner: ibland känns det så.
Förföljelsemani: Typ ibland
Tvångstankar: Mmmm
Någon annan psykisk sjukdom: Japp
Någon fysisk sjukdom: Mmm… alltid ska det va nått.
Någon skada: Hahah… några skruvar lösa både här och var
Färgat håret: ALDRIG!
Brutit några ben: Kan man lugnt säga.
Några piercings: Öron?
Egen dator: Två stycken
Bra självförtroende: Nej men önskar att jag hade!
Kysst någon: Många ;)
Haft sex: Jupp
Köpt kondomer: Nepp 
Tagit nakenbilder: nej! 
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej 
Bjudit ut någon: Vänner ;)
Varit kär: Vet faktiskt inte?
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: Inte direkt, kanske något från mamma ;) 
Lämnat landet: Har rest en hel del
Tuttat eld på nått: Har väl hänt, haha
Gjort något olagligt: Oooo ja

HUR:
Går du: Som en klump
Fördriver du tiden: Just nu, JA.
Mycket pengar har du: Olika 
Tjänar du pengar: Ja
Ofta diskar du: Varje dag
Ofta städar du: För ofta tydligen 
Många stör du dig på: Jag stör mig inte så ofta. 
Ofta träffar du din familj: Olika

TROR DU:TROR DU:
Att du kommer bli något: Känns inte så just nu
På gud: Önskar att det fanns någon ibland
På rymdvarelser: Lätt på Te-fat ;D 
Att folk tycker om dig: Hoppas de 
På ett liv efter detta: Det vet man aldrig
Att fiskar kan tänka: En liten hjärna har dom ju allt.
Att du kommer leva länge: Nej.

 

Nu är ju jag inte så intresant att läsa om men aja... det fördrev tiden lite.

Nu ska jag snart iväg igen. De va inge vidare på behandlingsenheten idag :(

 

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessica - En flicka som är stark

svar: Jag har varit inlagd på psyk tre gången... En gång på barnpsyk och två på vuxen... Har du varit inlagd mycket?



DBT är förresten så himla bra tycker jag. har nyligen gått DBT behandling och var på dagvård hela vintern vilket har hjälpt mig massor!



Kram, och ta hand om dig <3

2011-08-02 @ 23:39:22
URL: http://jessi91.spotlife.se

Postat av: Elin

Du har rätt, hoppas jag:S Att vi hittar rätt, någon av oss. Hur känns det för dig nu, några veckor i lugn nu?



Åh okej. Trivs du med håret?

kramar

2011-08-03 @ 10:49:51
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: Mezza

Hejhej :)



Snodde listan o fixade den i min blogg med ;) Kika gärna

Kram fina

2011-08-04 @ 16:23:17
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback