stolenmoments

Droger!!!

2011-08-25 @ 08:41:26

Ja, jag sover inte! Max 2timmar per natt. Dom säger det är skadligt. Ärligt så orkar jag inte bry mig!! Men, dom vill droga ner mig mer, ännu mer. Känns som om jag snart inte kommer veta vad jag heter! Är tabletter verkligen lösningen? Men vad gör man när man antingen inte orkar leva med tabletter eller utan. Jag känner mig stabilare, men är jag verkligen de? Läkarna lägger till och tar bort läkemedel hela tiden. Hur ska man hinna få något lugn då? Just nu sitter jag på en brygga och ser ut över vattnet. En flock med svanar simmar förbi. Min tid är snart ute, jag kommer Lomma försent tillbaka. Jag bryr mig inte. För jag vill inte in, skulle kunna sitta ute hela dagen. Dom kommer bli arga. Jag bryr mig inte, jag ska snart här ifrån!! /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback