stolenmoments

Det går mig på nerverna...

2011-08-09 @ 20:41:44

Jag hatar att vara inlåst. Att veta att man inte kommer utanför dörrarna utan personal. Riktigt frustrerande. Och vad finns att göra här? INGET! Det vi typ gör är att spela kort, yatzy och alfapet och jag suger på allt det där, haha. Personalen som är nu är inte alls bra. Jag pratar inte med någon och känner inget behov av att göra det heller, bara de att jag måste prata lite så jag ska kunna komma ut här ifrån och få LPT avskrivet. För jag pallar inte va här. Det hade varit skillnad om det hade varit bra personal så man hade kunnat prata och få lite hjälp men nu är det nästan tvärt om. Dåliga sommarvikarier. Så att vara här hjälper inte just nu tycker inte jag. Dom har inte lika mycket koll på maten heller och då blir det lätt att man fuskar. Men men... rond på Torsdag och då¨hoppas jag att jag blir utskriven eller i alla fall får mitt övervak ändrat! Nähe...positiva jag är i farten igen ;) Ta hand om er! /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback