stolenmoments

Dan före ROND

2011-08-10 @ 18:43:53

Arbetsterapin va okej.Det är fortfarande ingen i personalen jag känner för att prata med. Men på avd bredvid min är det en superbra som jobbar. Hon med pärlorna som satt vak och ändrade en liten del på mitt liv. Henne mötte jag idag och såklart började vi prata. Tyvärr kunde inte hon följa med in till min avd eftersom hon jobbade på den andra och jag får inte gå in till dom. Så där stod vi i korridoren och pratade en snabbis. Skönt vilket fall! Sen har jag haft besök av tre vänner. Mina bästa vänner som älskar mig trotts att jag är världens sämsta människa och kompis. Dåligt samvete för de. Aja... snart kvällsmat. /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback