stolenmoments

Åt skogen med LPT

2011-08-15 @ 08:53:51

Inget blir som jag tänkt mig och allt är just nu kaos. Inte bara i min hjärna utan på hela avd. Sommaren är slut och nu ska allt bli som vanligt igen. Men jag vill inte vara kvar här, inte en ända sekund till vill jag lägga här. Jag vet att det har varit för min egna säkerhet, för att jag ska hållas vid liv. Men det känns som om jag ligger i en resperator, om maskinen stängs av så dör jag vilket fall. Just nu de senaste dagarna har det kommit in 3st narkomaner. Och gissa deras abstinens. De ända dom pratar om är sjut, kanyler, amfetamin, alkohol och hur mångfa dygn som varit uppe. Och ja, vilken puls dom har. Kan också medela att dom ser ut som pandor alla tre, helt svarta under ögonen. MEN idag är det rond. Och jag vill hem, vill bort här ifrån så fort som möjligt. För detta är inget liv. Vid förra ronden gick jag och väntade från 10 till 14 på att få träffa läkaren och då hade dom helt plötsligt bestämt att jag inte äns fick träffa henne. Sjukt besviken blev jag eftersom då visste jag att jag va tvungen att stanna. Så idag vill jag att dom skriver av mitt LPT och skickar hem mig. För här är jag inte mer än förvaring. /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback