stolenmoments

Trötter eller kanske Butter

2011-04-26 @ 07:53:22

Prosit, blyger, toker, kloker och glader.

Ja det va de 7dvärjarna de! Haha
Usch jag kände mig trött när jag vaknade. Tog på mig massa kläder och nu svättas jag!
Igår kväll va en jobbig kväll. Mina ben kliade som om det va tusen myror i dom. Riktigt obehagligt och jobbigt.
Jag låg och försökte sova och hörde alla ljud som fanns, ni vet när man ligger och irriterar sig på små ljud. Men tillslut antar jag att jag somnade. Tacka vet mitt bolltäcke i alla fall :)

= detta skrev jag på morgonen men har ingen aning om varför jag inte publicerade det. Antar att det blev brodska ;)

Jag måste snart åka till enheten. Har inte det minsta lusst med de just nu! Och L kommer inte vara där för hon är bortrest. Måste förbi apoteket också. Gillar det inte.Speciellt jobbigt tycker jag det är när det sitter lite yngre i "luckan". Dom kollar så konstigt.

Har ett gigantiskt arbete som ska vara inlämnat tills i morgon. Kan jag tala om att jag inte börjat...
Men det va de ingen i min grupp som hade och inte i dom andra grupperna heller. Men riktig panik över det just nu. Vill inte sitta inne!



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Felicia

usch mina ben kliar också sådär ibland! tror det är att man äter dåligt :/

Hur känns bolltäcket??? Tanken är att jag ska få ett, men jag har inte orkat svara ja. Men tror jag ska prova.

2011-04-26 @ 16:44:26
URL: http://seethefeeling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback