stolenmoments

Miss och diss

2011-04-20 @ 20:48:09

Allt i ett!

Jag hinner inte med några innehållsrika och meningsfulla inlägg just nu.
Jag har full upp.
Min hjärna är lite smått överhettad och trött som en jordnöt.
Detta ger mig en gigantisk prestationsångest.

Det gick inte särskillt bra på enheten idag heller.
Bla skulle jag hämta medicin.
TROR NI MIN LÄKARE SKRIVIT UT NÅGRA?
NEPP. Så det va bara för min behandlare att ringa och härja med psykakuten för en jourläkare. Eftersom det är påsk nu skulle inte min läkare komma tillbaka fär ens på måndag. Och jag skulle aldrig klarat mig tills dess. Det är till och med farligt att vara utan så länge. Riktigt dåligt och där tog han ett steg bak i min syn kan man säga.

Måste återgå till det viktiga. Får inte fastna här få då är jag KÖÖÖRD!

Ha det bra alla ni där ute. Jag återkommer i morgon kväll!

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback