stolenmoments

The worrying kind.

2010-09-02 @ 23:32:38

Hej och hå.

Kvällen har spenderats med 2underbara vänner. Annars har dagen varit lite upp och ner. Haft två samtal med mina läkare. Vet inte om jag orkar dra hela historien men en liten del av den.

För några veckor sedan började jag med en medicin som heter Sertralin Actavis (en ganska vanlig anti depp med). Den gjorde att jag fick MÅNGA bi-effekter i form av illamående(vanligt), självmordstankar och det värsta MYRKRYPNINGAR. Jag har rent utsakt haft panik. Panik över att jag inte kan ligga still, sitta still eller stå still utan att det ska klia i mina ben. Det har inte gått att sova och för en vecka sedan va jag vaken i 48timmar utan att sova. Då tog jag för många tabletter men kunde då somna, TACK OCH LOV FÖR DE.

Min läkare gick på semester och hade ingen koll. En dag fick jag sån extrem hjärtklappning att mina bäösta vänner skjutsade in mig till psykakuten där jag fick min medicin utbytt. Fortfarande ångest och sömnsvårigheter. Jag ska snart åka utomlands och överväger att sluta med min med. Pratade med läkaren idag och fick även lite starkare Atarax utskrivet. JAG HATAR SÅNT HÄR. Jag kan ju inget, bara håller med och säger ja till saker jag inte har en aning om. Hoppas på att dom vet vad dom gör.

Aja, nu ska jag ta 2Atarax och försöka somna.

hej

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback