stolenmoments

Ibland gör man rätt, Ibland gör man fel...

2010-10-15 @ 16:43:55

Ibland gör man rätt, Ibland gör man fel, lev med det

Det finns så mycket i ens liv som man ångrar. Varför gjorde jag inte ditt
och datt. Hur hade mitt liv sett ut idag om jag hade gjort annorlunda?
Det är lätt att fasna i en spiral av onda tankar
som är svåra att ta sig ur.

Jag har nu det senaste halvåret tagit ett stort steg i mitt liv.
 Ett steg där jag tillåter mig själv att må dåligt.
Hmm... är det ett bra steg att ta? Ja, för mig är det nog så.
Jag har levt en barndom/ungdom som kanske inte varit så lätt alla
gånger. Men jag har inte tillåtit mig själv att må dåligt för ens nu.
Jag får försöka se min psykiska ohälsa som något
bra. Men hur gör man det egentligen? Jag försöker att tänka så att det är bra att allt
kommer nu och inte om 10år dåjag kanske står med man och 2barn.
Jag menar inte att det är fel men kanske bättre att få det ur omloppet
innan det är försent.

ÄÄÄH... Jag vet inte vad tanken va bakom detta. Kanke att alla människor
gör mer eller mindre rätt och fel val ibland men det
kanske inte gör oss till sämre människor för de.
ÅÅ vad jag känner mig dubbelmoralisk men idag kände
jag mig sådär negativt positiv på nått sätt, haha ;)

Tänk om man endå kunde få vara hund eller katt :D






Thank God its Friday /Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback