stolenmoments

Biverkningar av söndagen.

2010-12-07 @ 20:38:49

Inte bara fysiskt.

Ja, detta va kanske inte de jag räknade med.
Jag har inte bara ont i hjärtat och lungorna som är några av biefekterna på alla tabletter utan även mitt psykiska tillstånd är hemskt just nu. En klump i magen konstant. Och jag kan tänka mig att jag kommer känna mig värdelös ett tag. Men det är inte mer än rätt eftersom det jag gjorde va så fel!
En vän kom över för en stund sen. Det va mys och hon övertygade mig om både de ena och det andra.

Mamma vill att vi ska åka på spa nu så vi ska kunna vara tillsammans och slappna av.
Låter som en bra ide ;)



Tiden går...

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Kan bara säga "fortsätt kämpa"! Det måste bli bättre någon gång. Måste.

Jag lever för andras skull just nu. Om man inte orkar leva själv kanske det är ett sätt att överleva för en kort period tills man orkar själv igen.

Styrkekram!!!

2010-12-08 @ 09:27:17
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback