stolenmoments

Kommentar undernärd...

2014-01-19 @ 16:13:36

Ledsen

Allt känns extremt tungt och är trött på att va och känna mig negativ 
Jag vet att omgivningen inte ser min inre känsla så dom uppfattar mig inte på samma sett som jag uppfattar mig själv men det är mina tankar och åsikter om mig själv som är jobbigast.
Dock fick jag en kommentar idag då vi satt och åt äppelpaj. Jag åt en normal bit. Sedan blir det lite över och då säger personen som sitter bredvid mig att Minna kan ta den sista biten hon ser lite undernärd ut.
Vad gör jag...!?
Skraaaapar pajformen, öser på sås, slevar in....
Åker hem
Käkar glass sockerkaka och choklad, massa godis.
Spyr

Har glömt att ta min medicin.
Kroppen känner det.
Min kropp är gammal och trött
Sliten
Hjärtat rusar

Jag vet inte hur min framtid ser ut,
Vården är just nu kaos
Och jag är rädd

Ont, ont i kropp och själ

Hej på er 

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback