stolenmoments

Och helt plöttsligt...

2013-01-05 @ 20:46:00

Fick jag ingen lust att kämpa längre...
 
Min underbara hund ligger en bit bort och sover medans gamel kissen ligger i soffan och snarkar.
Jag har dock inte sovit på förmånga nätter.
 
Och den senaste tiden har varit kämpig och de som händer är jag knappt inte medveten om.
Lever i ett vakum
2mm från att dö
För många stygn
X antal feldoserade tabletter
Dålig egenvård och
dålig sjukvård
 
ressulterar i
 
Kilon för lite
Kakor och mat för mycket
Hets
spy
Urusla värden
tänder som inte håller
nedsatt funktion/kännsel/motorik m.m i vänster hand, arm.
 
Jobbar i morgon.
Lovat mitt b-stöd att träffa henne på måndag för om jag inte lovade de skulle hon ringa psyk.
Hon märker att jagf mår skit men att jag håller uppe fasaden, så hon gräver och hotar.
 
Pappa lever
han kämpar
trotts de är jag dagligen nervös över de,
han sa att han tänkt ta livet av sig...
 
då är vi 2
 
I morgon är en ny dag!
 
kram på er

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback