stolenmoments

Tro, Hopp & Kärlek

2012-01-26 @ 00:10:35

Ja det är vad jag lever för just nu. Jag måste TRO att livet kommer bli bättre och jag HOPPAS att jag kommer göra saker som gör mig lycklig och få bort allt skräp i mitt liv. Kärleken vänder jag till mina närmaste i familjen och självklart mina bästa vänner, djur och natur och såklart all min personal söm gör allt för mig. För vem vet, kanske är jag den som lever med två barn, man och hund i den svenska idyllen. Kan ni tänka er... en dröm som inte är en mardröm är att kunna få leva ett "normalt" liv, ett enkelt Svensson liv och även dom har sina små problem. Något vi möts dagligen av i våra liv. Natten har gått och jag ska försöka krypa till kojs efter 3timmars sömn i natt! Kram på er

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Klart det är svårt, du har ägnat många år att bli så sjuk som du är nu. Det kommer ta ett bra tag innan du kommit ur det här, det krävs massor av dig. Det kommer gå upp och ner och tids nog hamnar du där att du vågar chansa att bli frisk. Du har överlevt hittills, du har upplevt så mycket som du tagit dig igenom. Kasta inte bort det.

kramar

2012-01-26 @ 15:24:21
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback