stolenmoments

Ökning

2012-01-24 @ 11:18:41

Nu ska Concertan ökas och fördubblas. Hoppas på att de kommer kännas bra. Har inte haft en sådär jätte stor effekt på den just nu lilla dosen som man börjar med. Och om 45min ska jag vara på behandlingsenheten för lunch och grupp. Jag hatar grupp. Inte för att jag har problem med att prata med folk och umgås många, för där är jag raka motsatsen. Kanske till och med är lite översocial och pratar aningens för mycket. Nej, det jag inte tycker om är att prata om mina problem med andra. Det kan jag göra med min terapeut i så fall. Fast vi ska lära oss färdigheter m.m. Inte min grej riktigt. Men jag står ut och gör det jag ska annars får jag terapistörande beteende och det är inte lockande. Hoppas ni får en bra dag! Kram

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback