stolenmoments

Ett glas rött

2012-01-23 @ 21:51:31

Va hos en kär vän igår. Mycket trevligt. Hon hade en bag in box hemma så det blev ett glas rött. Och gud va gott det va. Jag har haft ganska svårt med alkohol från och till. 1 för att pappa är alkis 2 tappar kontrollen 3 alla flytande kalorier. Men igår så unnade jag mig de och det kändes lixom bra, Idag har jag varit på dagverksamhet och haft ett samtal med min terapeut. Jobbigt men välbehövligt. För denna helgen har varit lite smått kaotisk. Nu är jag trött. Hoppas det är någon bra som kommer nu vid 22 från natten. Dom är helften tjejer hälften men och jag föredrar tjejerna. Men dom andra funkar också ;) Natti Natti

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback