stolenmoments

Undra om det är ödet

2012-02-05 @ 23:51:47

Hej i kylan. Fy fan rent ut sagt. Mer än -20grader är inte okej, eller mer än -10 är inte okej. Känns som om alla kroppsdelar fryser till is, brrr. Annars har dagen varit ganska okej förutom nu då jag fick så jäkla ont i magen. Jag har många underbara vänner. Jag har några psyk vänner jag träffar en hel del och några har det verkligen klickat med trotts att vi är som natt och dag. Jag och en annan tjej kom fram till några bra saker idag. 1, att ett så hemskt ställe som psyk ändå kunde föra med sig något gott som vänskap 2, att både hon och jag trotts våra bakgrunder ändå klarat av skolan. 3, att vi är så "normala" att folk runt om oss aldrig skulle kunna tro att vi lider av psykisk ohälsa med ett dussintal diagnoser och allt som hör där till. Vi tar inte en vecka i taget utan mer 1sekund, 1minut, 1timma eller en dag i taget. Snart har jag varit hemma i 3månader. 3underbara månader om man jämför med de 4månader jag va inlåst. Gud vad jag uppskattar att kunna öppna dörren och gå ut. <3

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Felicia

Gud vad skönt för dig. Jag hoppas det håller i sig. Fortsätt kämpa!

Kram <3

2012-02-06 @ 13:05:57
URL: http://seethefeeling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback